The End!! - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van Nick en Nathalie - WaarBenJij.nu The End!! - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van Nick en Nathalie - WaarBenJij.nu

The End!!

Door: Nick & Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nick en Nathalie

10 September 2011 | Saudi Arabië, Riyad

Dit keer weinig woorden, want het is tijd voor daden.

Over een uurtje vertrekt ons vliegtuig vanaf Dubai naar ons geliefde Holland! Na precies 2 jaar reizen is het tijd om weer naar huis te gaan. Niet vanwege het weer, niet vanwege de zee, maar vanwege jullie!! En ook een beetje, omdat het toch wel weer leuk is om lekker op de fiets te kunnen stappen, naar de friettent te kunnen gaan, kaas te eten, en hagelslag, festivals te bezoeken en te shoppen in de vele kei gezellige steden van ons mooie kikkerlandje. Daarbij lijken bepaalde buitenlandse reizigers die we gesproken hebben, meer van Nederland te hebben gezien dan wij! Tijd om terug te gaan dus.
Het zal jullie verassen dat we na twee jaar lang vele pagina’s vol te hebben geschreven, op dit moment verder even niet weten wat te zeggen.... Haha

In onze allerlaatste blog van deze onvergetelijke reis willen we eigenlijk maar 1 ding doen: jullie bedanken!! SUPER SUPER bedankt voor al jullie interesse en reacties!! Wat hebben we ons gedurende de reis gelukkig geprezen met jullie! Iedere keer weer hebben we met een smile jullie berichten gelezen. Het voelt zo goed om iets van thuis te ontvangen.

Nog een paar uurtjes en dan zijn we weer thuis! We kijken er ENORM naar uit jullie allemaal weer te zien!!!

Thanks mates!!

• 10 September 2011 - 06:28

Marcel, Kas En Ladya:

Hi Nath&Nick! Al even wakker; Kas heeft zo hockeycompetitie dus weer altijd vroeg uit bed op zaterdag. Zag jullie mailtje binnenkomen dus gauw nog even lezen. Altijd makkelijk zo' n I-Phone; aanrader als je een telefoon/abbonnement gaat afsluiten in NL?! Hoogstwaarschijnlijk zitten jullie nu in het vliegtuig; de NL tijd tegemoet vliegen, het NL klimaat... Vandaag 27'C!!! Waarsch speciaal voor jullie om niet meteen in shock te raken van alle regen en bewolking hier! Ik geloof zeker dat jullie helemaal zin hebben om alle familie en vrienden te weerzien. Geniet nog even vd rust (haha, in het vliegtuig). Dan weer lekker knallen i ons W-Europese kikkerlandje?!...wekker; 5 dgn in de week, hop- hop - hop/ snel dit / gauw dat / moet dit...werken/sporten/poetsen/rusten/werken.... Gaat het ook bij jullie weer gebeuren?! We zullen zien!!! Bedankt voor jullie fantastische reus wraksten en tot gauw ! Dikke XXX, Mars, Kas en Ladya ps. Nu gauw hop, hop,hop; opschieten: op tijd nd hockey!

• 10 September 2011 - 06:55

Anne:

Dag lieverds,
    Succes met jullie terug reis!!
    Geniet lekker van het thuiskomen en van het wennen aan nederland!!
    Veel liefs en tot gauw

• 10 September 2011 - 07:27

Ellen:

lieverds, veilige reis en we zien elkaar hopelijk sneller dan gedacht! X

• 10 September 2011 - 08:18

Marga:

Ha bijna ex vakantiegangers:wij kijken er ook naar uit om jullie te zien. Alle mooie dingen,alle leuke verhalen,soms ook spannende en enge dingen waren leuk om te lezen,maar nu willen we weeer eens van dichtbij kunnen kussen ipv xx
    Tot spoedig ziens,Marga

• 10 September 2011 - 09:40

Tom En Jolien:

Wij zitten nu in de trein naar Schiphol! Hebben onwijs veel zin om jullie eindelijk weer te zien. Nog twee uurtjes! Spannend! Wij willen jullie ook graag bedanken voor het entertainment van de afgelopen twee jaar! Heerlijk om 's ochtends op je werk te komen na helemaal te zijn nat geregend en dan jullie verhaal lezen, en weer realiseren dat jullie het op dat moment toch wat beter hadden dan wij ;). Tot zo sweeties!!!

• 10 September 2011 - 11:46

Wilma En Leo:

welkom thuis en wij hebben genoten van jullie blogs,het zal wel weer ff wennen worden hier in nederland ,maar zoals jullie al zeiden alle mensen weer eens zien en de mooie dingen van holland weer ervaren is ook leuk.veel liefs en groetjes ,wilma en leo

• 10 September 2011 - 18:39

Jilesen:

Yo maatje.
    Daar gaan dan de lange verhalen, prachtige foto's en gevoelens van jaloersie!
    Ben nu net klaar met werken, snel even douchen en dan op naar jullie surprise feest!! Moet wel een verassing geweest zijn op Schiphol!! Jammer dat ik er niet bij heb kunnen zijn, maar net een nieuwe baan en helaas moeten werken! Maar daar wordt t pilsje dadelijk niet minder lekker van!!
    Voor de laatste keer, geniet ervan!!!

• 10 September 2011 - 19:22

Hanneke Pastora:

Welkom Thuis Nick en Natalie.
    Dikke xxxxxx

• 13 September 2011 - 09:40

Lith:

Thanx voor jullie verhalen en vooral mooie foto's!!! En 't was 'n FijnFisjenie zaterdag ;) xXx